Rúbrica Avaluativa Unitats



DESCRIPTORS
Exel·lent (A)
Notable (NT)
Bé (BE)
Suficient (SU)
Insuficient (IN)


Treball
en
grup

Molt bona repartició de la feina. Han participat tots els membres del grup en la repartició de la feina.

Bona repartició de la feina. Han participat  més d de la meitat de membres del grup en la repartició de la feina.

Repartició de la feina correcta. Han participat la meitat del grup en la repartició de la feina.

Es podria haver consensuat més la repartició de la feina. No s’ha consensuat massa la repartició de la feina amb els membres del grup
L’alumne/a no
ha participat ni presentat l’activitat

Grau de coneixement dels objectius i continguts

L’alumne ha assolit adequadament més del 90 % dels objectius i continguts de la Unitat

L’alumne ha assolit adequadament entre el 70 i el 80 % dels objectius i continguts de la Unitat

L’alumne ha assolit adequadament entre el 60 i el 70 % dels objectius i continguts de la Unitat

L’alumne ha assolit adequadament entre el 50 i el 60 % dels objectius i continguts de la Unitat

L’alumne/a no ha participat al projecte

Grau de desenvolupament de les competències bàsiques

L’alumne desenvolupat les 8 competències bàsiques

L’alumne desenvolupat 6 competències bàsiques

L’alumne desenvolupat 4 competències bàsiques

L’alumne desenvolupat 3 competències bàsiques

L’alumne/a no ha participat al projecte


Ortografia

No hi ha errors ortogràfics als treballs presentats

Hi ha entre 5-10 errors en cadascú dels treballs presentats.

Hi ha entre 10-15 errors en cadascú dels treballs presentats.

Hi ha entre 15-20 errors en cadascú dels treballs presentats

L’alumne/a no ha participat al projecte


Expressió escrita


S’expressa molt bé. No copia textualment la informació trobada.

S’expressa correctament. No copia textualment la informació trobada.

Té dificultat s d’expressió però molta informació està copiada textualment.

Té moltes dificultats d’expressió i la informació està copiada dels recursos i enllaços.

L’alumne/a no ha participat al projecte

Ús d’Internet

Navega per la xarxa amb total autonomia

Navega per les pàgines amb algunes dificultats

Navega per la xarxa amb dificultat i necessitat ajuda

Li costa accedir als enllaços i ales pàgines suggerides.
L’alumne/a no ha participat ni presentat l’activitat

Ús correcte dels recursos en cada activitat.

Molt bon ús dels recursos i domini d’aquests.


Bon ús dels recursos.

Ús correcte dels recursos.

Ús acceptable dels recursos.

L’alumne/a no ha participat ni presentat l’activitat.

Glogster:
Pòster digital.

Es mostra una síntesi excel·lent del contingut de la WQ

Mostra un resum adequat del treball

El pòster no mostra tot el contingut de la WQ

El pòster presenta moltes errades

L’alumne/a no ha participat al projecte


Comportament

Ha mostrat interès i s’ha comportat adequadament totes les sessions de treball seguint les normes de la classe.

Ha mostrat poc interès o no ha treballat adequadament durant 1 sessió seguint les normes de la classe.
Ha mostrat poc interès o no ha treballat adequadament durant 2 sessions seguint les normes de la classe.

No ha mostrat cap interès o no s’ha comportat adequadament seguint les normes de la classe.


L’alumne/a no ha participat al projecte

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada