DESCRIPTORS
|
Exel·lent (A)
|
Notable (NT)
|
Bé (BE)
|
Suficient (SU)
|
Insuficient (IN)
|
Treball
en
grup
|
Molt bona repartició
de la feina. Han participat tots els membres del grup en la repartició de la
feina.
|
Bona repartició de la
feina. Han participat més d de la
meitat de membres del grup en la repartició de la feina.
|
Repartició de la feina
correcta. Han participat la meitat del grup en la repartició de la feina.
|
Es podria haver
consensuat més la repartició de la feina. No s’ha consensuat massa la
repartició de la feina amb els membres del grup
|
L’alumne/a no
ha participat ni
presentat l’activitat
|
Grau de coneixement dels objectius i continguts
|
L’alumne ha assolit
adequadament més del 90 % dels objectius i continguts de la Unitat
|
L’alumne ha assolit
adequadament entre el 70 i el 80 % dels objectius i continguts de la Unitat
|
L’alumne ha assolit
adequadament entre el 60 i el 70 % dels objectius i continguts de la Unitat
|
L’alumne ha assolit
adequadament entre el 50 i el 60 % dels objectius i continguts de la Unitat
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
Grau de
desenvolupament de les competències bàsiques
|
L’alumne desenvolupat
les 8 competències bàsiques
|
L’alumne desenvolupat
6 competències bàsiques
|
L’alumne desenvolupat
4 competències bàsiques
|
L’alumne desenvolupat
3 competències bàsiques
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
Ortografia
|
No hi ha errors
ortogràfics als treballs presentats
|
Hi ha entre 5-10
errors en cadascú dels treballs presentats.
|
Hi ha entre 10-15
errors en cadascú dels treballs presentats.
|
Hi ha entre 15-20
errors en cadascú dels treballs presentats
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
Expressió escrita
|
S’expressa molt bé. No
copia textualment la informació trobada.
|
S’expressa
correctament. No copia textualment la informació trobada.
|
Té dificultat s
d’expressió però molta informació està copiada textualment.
|
Té moltes dificultats
d’expressió i la informació està copiada dels recursos i enllaços.
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
Ús d’Internet
|
Navega per la xarxa
amb total autonomia
|
Navega per les pàgines
amb algunes dificultats
|
Navega per la xarxa
amb dificultat i necessitat ajuda
|
Li costa accedir als
enllaços i ales pàgines suggerides.
|
L’alumne/a no ha
participat ni presentat l’activitat
|
Ús correcte dels
recursos en cada activitat.
|
Molt bon ús dels
recursos i domini d’aquests.
|
Bon ús dels recursos.
|
Ús correcte dels
recursos.
|
Ús acceptable dels
recursos.
|
L’alumne/a no ha
participat ni presentat l’activitat.
|
Glogster:
Pòster digital.
|
Es mostra una síntesi
excel·lent del contingut de la WQ
|
Mostra un resum
adequat del treball
|
El pòster no mostra tot
el contingut de la WQ
|
El pòster presenta
moltes errades
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
Comportament
|
Ha mostrat interès i
s’ha comportat adequadament totes les sessions de treball seguint les normes
de la classe.
|
Ha mostrat poc interès
o no ha treballat adequadament durant 1 sessió seguint les normes de la
classe.
|
Ha mostrat poc interès
o no ha treballat adequadament durant 2 sessions seguint les normes de la
classe.
|
No ha mostrat cap
interès o no s’ha comportat adequadament seguint les normes de la classe.
|
L’alumne/a no ha
participat al projecte
|
M'ho van explicar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confuci
Pàgines
- Pàgina d'inici
- Proposta formativa
- Calendari Escolar
- Agenda
- Fotos
- Videos
- Recursos
- Unitats didàctiques C.Medi
- Curriculum Área C.Medi
- Unitat 1: La Salut
- Unitat 2: L'electricitat i el magnestime
- Unitat 3: L'energia
- Unitat 4: Les màquines
- Unitat 5: La representació de la Terra
- Unitat 6: Els paisatges d'Europa i els d'Espanya
- Unitat 7: La població i l'economia d'Europa i Espa...
- Unitat 8: La Unió Europea
- Unitat 9: L'Edat moderna i contemporània
- Rúbrica Avaluativa Unitats
- Avaluació Alumnes
- Avaluació Docents
- Els nostres treballs
Rúbrica Avaluativa Unitats
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada